DociekniemyMała jest pszczoła wśród latających stworzeń, lecz owoc jej ma pierwszeństwo pośród słodyczy. 

« Polacy.eu.org
 strona główna działy tagi o autorze szukaj 
Internet, technologie2011.12.20 19:09 12.21 15:09

Mgliste Opary

 
 
Czasami coś jest zbyt piękne żeby mogło być prawdziwe. Czy tak jest z nowym ekranem?
 
+wzzw.wordpress.com

Poniżej kopiuję tyle ile portal pozwala (Treść jest zbyt długa (157,7 kB). Dozwolona długość tekstu to ok. 60 kB.). W imię wolnego słowa. Uczciwie przyznam, że sam całości nie przeczytałem bo okrutnie długie. Paszkwil? Prawda? Oceńcie sami. Ja nie wiem. Jedyne co ode mnie, to jakoś tak ciarki mi przeszły po plecach, że to lekarz i z wojskówki, a do tego wielkie pieniądze. To zapytałem:

+radiojudo.nowyekran.pl

Bez wcześniejszego planu poszedłem za radą demaskatora do Costerin a na nowym ekranie. I cóż to? Ono nic. 338 postów ale żadnego nie ma. Widzę liczbę z lewej strony w kolumnie statystyk 338postów, 1600komentarzy 183194 odsłony. Tam jednak gdzie te posty być powinny, czyli na środku ekranu jest komunikat "brak postów". Czy to awaria? Czy też ktoś zniechęca w tej chwili costerina do blogowania? Może jego pytania były zbyt dobre i nie mogły się pojawić w wywiadzie? Kurcze, a ja tylko z jednym wątkiem. Zrobiłem printscrena. Rozesłałem w parę miejsc dla archiwizacji. Ojeju co za czasy - ziewnął niedźwiedź.

No i wreszcie treść linkowanego wpisu, wieszam bo gdyby tak w jednym miejscu zniknęło to będzie i w drugim i w trzecim i w aaaaaaa- ziewnął niedźwiedź :)












Parol Ryszarda Opary część 2 KBW Goldberg
Opublikowany w ■ aktualności, ■ historia, ■ odkłamujemy HISTORIĘ przez Maciejewski Kazimierz w dniu 6 Grudzień 2011
Tysiące takich śpiochów rozesłanych zostało po świecie celem dbania o kasę bolszewickich złodziei, siatka taka
miała za zadanie nie tylko doglądanie finansów zdeponowanych za granicami PRL-u ale także była lufa pistoletu przystawiona do głów tych którzy zarządzali kasa wywieziona z PRL-u.

*dokumenty, materiały, użyte oraz cytowane poniżej znajdują się w całości na końcu artykułu.
Szczególne podziękowania panu Ericowi Ellisowi dziennikarzowi Australijskiego pisma the bulletin .

 
27 Lutego 1985 roku Australijski adwokat Ryszarda Opary składa wniosek o rejestracje Opary jako lekarza i prośbę o dopuszczenie do egzaminów rejestracyjnych w podaniu podaje ze pan Ryszard Opara jest w tym czasie osoba bezrobotna .
Takie fakty podaje R.Opara na piśmie do sadu australijskiego,tymi faktami zakończyła się cześć pierwsza wpisu +wordpress.com.salon24.pl o jednym z wielu nie tajnych agentów ,nie współpracowniku służb specjalnych ale o jawnym i wyrachowanym gotowym na wszystko oficerze KBW człowieku bandy zydokomunistycznej która zniewalała i zniewala nasza Ojczyznę od roku 1944. Kończąc wojskowa akademie medyczna w lodzi otrzymuje nie tylko stopień oficerski Ludowego Wojska Polskiego ale zostaje przygotowany do pracy operacyjnej na zachodzie. Wyjazdy w czasie studiów a także już po do Szwecji, Republiki Federalnej Niemiec oraz Austri pod przykrywka praktyk lekarskich to nic innego jak doskonalenie zawodowe do pracy tak zwanego ;śpiocha;

 
Tysiące takich śpiochów rozesłanych zostało po świecie celem dbania o kasę bolszewickich złodziei, siatka taka miała za zadanie nie tylko doglądanie finansów zdeponowanych za granicami PRL-u ale także była lufa pistoletu przystawiona do głów tych którzy zarządzali kasa wywieziona z PRL-u.
Adwokat R.Opary za wiedza czy tez bez swego klienta klamie pisząc ze Opara jest osoba bezrobotna.
 
(oto wyrok sadu Australijskiego z roku 1986-potwierdzenie urzędowe ze R.Opara nie był bezrobotnym w roku 1985.)On 7 May 2004, while a director of ACU, Mr Opara was appointed as a director of Willow Australia Pty Ltd (Willow). Mr Opara failed to disclose his interest in 10,000,000 shares of ACU held by Willow until 21 September 2004, four months after he was required to do so.
*tlumaczenie - W dniu 7 maja 2004 r., dyrektor ACU, Pan Opara został mianowany dyrektorem Willow Australia Pty Ltd (Willow). Pan Opara nie ujawnił swoich udzialow 10.000.000 akcji z posiadanych w Willow ACU do dnia 21 września 2004 r.,a jest to wymagane.
Pozatem jest przewodniczący firmyAVANTOGEN- chairman Richard Opara-By Helen Westerman and Rebecca Urban
FULL DISCLOSURE
October 24, 2005
a cala sprawa oraz zamieszanie związane z australijskim certyfikatem lekarskim ma na celu tylko jedno
 uwiarygodnianie R.Opary jako trochę nieporadnego ,nie znającego jezyka i kultury Australi emigranta z komunistycznego konca swiata .
Nasuwa się pytanie dlaczego ta cala kombinacja, dlaczego nie wysłano po prostu do Australi zwykłego agenta który chociażby jako attache kulturalny ambasady w Sydney miąłby oko na wszystko i nie musial się bawić w lekarza.
Po pierwsze kasa jaka operowały i operują do dzisiaj bandy złodziei komunistycznych to nie ... 
 
Ostatnio modne staje się przestawianie moich linków na stronę główną. Proszę czytających by mnie nie posądzali o parcie na stronę główną wszystkimi znanymi linkami :). 

 
6924 odsłony  średnio 4,8 (5 głosów)
zaloguj się lub załóż konto by oceniać i komentować   
Tagi: Opary, Nowy Ekran, Opara, NE.
Re: Maliny na sznurku opary 
Jacek, 2011.12.20 o 22:56
Kolejna grupa kandydatow na patriotów wpuszczona przez cwaniaka w maliny. A miało być tak pięknie, poza mainstreamem. W dodatku majątki i schronienie w stolicy dla kanalii. No ładnie, ładnie. Raj na ziemi.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mgliste Opary 
Zenon Jaszczuk, 2011.12.20 o 23:24
Christo.
Nie bedę owijał w bawełnę. Przeczytałem całość. Trochę mi miło, bo pisałem od początku powstania NE, że to obłudny, sterowany portal.Dlatego dawaj to szybko na pierwszą stronę, a nie w linki cytaty. To ludzie muszą poznać. Szkoda Polaków których tam utopią.Dawaj już :-))) Pozdrawiam.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mgliste Opary 
Christophoros Scholastikos, 2011.12.21 o 11:07
Niech nikt sobie nie myśli, że mnie zazdrość o ne bierze :). Sam tam się wywieszam.

Martwi mnie temat Costerina. Dziś nadal go nie ma. Komentarze do sierpnia poucinane. Musiał zadawać trafne pytania.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mgliste Opary 
Zenon Jaszczuk, 2011.12.21 o 12:55
Christo
Proszę państwa, to jest tasiemiec, ale proszę wszystkich o przeczytanie całości. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mgliste Opary 
w.red, 2011.12.21 o 21:52
Czytałem to już wcześniej. Jednak z przykrością muszę stwierdzić, że wzmiankowany materiał jest tylko wydumaną koncepcją costerina nie opierającą się na żadnym dowodzie.
To po prostu zlepek dywagacji, domniemań i artykułów prasowych (też nie znajdującego pokrycia w dowodach).
Nie oznacza to że NE odbieram jako w pełni wiarygodne miejsce. Bo też "polityka" tytułu budzi pewne wątpliwości.
Nie twierdzę też że podniesione zarzuty są nieprawdziwe.
Tylko najzwyczajniej w świecie brak tu jakichkolwiek rzetelnych i wiarygodnych dokumentów. Co czyni publikację wątpliwą.
Pragnę też zwrócić uwagę, że autor jak i inne osoby od początku zaistnienia NE starali się zdyskredytować jego wartość i wpłynąć na utratę jego wiarygodności.
Środowisko "betonu" PIS-u czyniło i czyni swoją powinność. Dlatego sugerowałbym powstrzymanie się z wnioskami do czasu wyjaśnienia sprawy.

Ale to tylko mój osobisty pogląd.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mgliste Opary 
Christophoros Scholastikos, 2011.12.22 o 12:39
Wredzie miły. Sprawdzenie faktów z zalinkowanego przeze mnie materiału to zadanie na wiele miesięcy dla wynajętego detektywa. Dlatego uczciwie piszę, że nie wiem czy to wszystko prawda.

Jednak nawet sądy posługują się czasem "uprawdopodobnieniem". Wnioskowanie z iluś tam faktów, z czego nie wszystkie są pewne, ale wszystkie dają taki sam rezultat daje świadectwo prawdziwości tych niepewnych faktów. Nam pozostaje rozkminianie tego co się da.

Kapitał jakim ja, i każdy z czytających, dysponujemy, to zaufanie. Nie mam zaufania do Pana Ryszarda Opary. Każdy niech decyduje za siebie.
Pozdrowienia
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mgliste Opary 
Krzysztof J. Wojtas, 2011.12.22 o 10:25
Wszyscy

Jeśli śledzicie założenia i rozwiązania CP - to da się zauwazyć jedno - proponuję opierać się na idei, a nie na ludziach

Przykład Opary, a wcześniej wielu innych postaci - typu JKM, Marek Jurek, czy nawet Szeremietiew - to typowe budowanie partii, czy ruchu nie na wartościach, a na osobach.
W efekcie prezentowane przez nich idee i poglądy nie mają samodzielego bytu, a są uzależnione od popularności, siły przebicia i medialności ich propagatorów.

Jeśli mamy budować CP - to na idei.
W takim przypadku każdy, kto wspomaga ideę - jest oceniany pozytywnie. Nawet SB, TW itd. Jeśli dołożą swoją cegiełkę do muru - może być.
Dlatego nigdy i nigdzie nie szufladkowałem ludzi zależnie od poglądów. Zważcie, że w proponowanej dla KNP Deklaracji Ideowej jest wzmianka, że ruch ten jest dla wszystkich - bez określania opcji.

W takim rozwiązaniu ważne jest, aby każdy mógł i umiał ocenić postępowanie i zamiary różnych osób wg kryterium idei.
I, jeśli dążyć i oczekiwać "autorytetów" - to tylko takich, które przedstawiają wyjaśnienia wątpliwych kwestii, ale ich nie narzucają.

To dokładnie metoda jaka była w KRK zanim władza niektórym za bardzo nie uderzyła do głowy.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mgliste Opary 
w.red, 2011.12.22 o 10:49
Racja. Bez zasad się nie da. I to dokładnie widać :(
Niestety zasadom trzeba się podporządkować a z tym to już jest problem. Bo każdy chciałby je interpretować w swoją stronę. W efekcie mamy to co mamy. Polska - tak, ale....
Zasady wiary. Tak, ale... W sumie miast czytelnego i jednoznacznego określenia zasad otrzymujemy jedno wielkie "ale". Dlatego NE drepcze w miejscu (podobnie jak i cała prawica) :/
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
KJW i Wred 
Christophoros Scholastikos, 2011.12.22 o 12:42
Rozmawialiśmy już o tym wiosną, zdaje się, że z Zenkiem przy mojej debiutanckiej notce. To jest właśnie strzał w dziesiątkę i jeden z najsilniejszych punktów CP. Idea jest niezależna od ludzi i każdy przez jej pryzmat może oceniać działania innych.

Wolę powoli pracować przy ciągle jeszcze kontrowersyjnej i nieokrzesanej idei niźli iść na smyczy hurtowego ruchu prowadzonego na rozładowanie emocji przez niepewnych ludzi.

Każdy ufa komu chce.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mgliste Opary 
Jacek, 2011.12.22 o 15:30
Dziwię się, że tak trudno przebić się prawdzie. A w tym przypadku właściwej idei. Te przyczyny ,przez które nie mogła być przedstawiona na Konwencie są tak prymitywne i śmieszne, że aż trudno uwierzyć. Nie wiem czy to przypadek czy celowe działanie złego. Szufladkowanie ludzi nie jest chyba dobre ale przez swoją postawę oni sami się szufladkują. Poprą ideę albo nie. Jak będzie dobre światło to muchy same przylecą.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mgliste Opary 
Paweł Tonderski, 2011.12.22 o 15:22
Mam jedno pytanie. Ile lat miał pan Opara, gdy znalazł się w Australii, aby tam zostać agentem wywiadu peerelowskiego? A może gdy już opuszczał Polskę był tajnym współpracownikiem komunistycznych służb specjalnych?
Pan Ryszard Opara w dniu dzisiejszym ile wiosen sobie liczy?

Z tego co wiem, to ja też jestem agentem ubecji i sowieckim szpionem, wielu z nas z tego portalu też jest nazywanych przez wyznawców PiS-u, m. in. byliśmy oskarżani o to,że jesteśmy byłymi ubekami lub jesteśmy przez nich postrzegani jako sowieccy agenci lub pożyteczni idioci. :)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mgliste Opary 
Jacek, 2011.12.22 o 15:40
Byłem akurat w Aus. w 81r, styczeń- sierpień. Znajomi mówili mi żeby uważać na ludzi z biur podróży bo mogą być agentami(jak wszędzie). Ale tego gościa akurat nie miałem przyjemności spotkać. Jego praca mogła polegać na czym innym.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mgliste Opary 
Christophoros Scholastikos, 2011.12.22 o 16:19
Pawle nikt o Tobie nie napisał notki z tyloma informacjami co o Oparze. To oskarżenie wraz z uzasadnieniem. Należałoby je odróżnić od zwykłych pomówień.

Pan Ryszard ma pewnie ciut powyżej 60lat. To tak na oko, choć trzyma się dziarsko. Ostatnio słyszałem fajne oszołomskie hasło "nie ufaj nikomu po trzydziestce" :))).
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mgliste Opary 
Paweł Tonderski, 2011.12.22 o 19:33
Myślę sobie tak, że ktoś, kto w Polsce zrobił duże pieniądze musiał w ciągu swojej biznesowej kariery spotkać na swojej drodze kogoś z ubecji i musiał mieć do czynienia z biznesmenami, z firmami i przedsiębiorstwami, które były zakładane przez komunistyczną nomenklaturę, niestety ale takie są fakty i taka była i jest nasza polska rzeczywistość i spuścizna po komunizmie w Polsce, jednak, czy każdy człowiek z dużymi pieniędzmi w Polsce musiał działać na szkodę Polski i musiał wejść w układy, które jednoznaczne wskazują dzisiaj na jego wrogość wobec Polski i Polaków? Czy na tej podstawie można z całą pewnością stwierdzić, że ktoś był tajnym współpracownikiem lub agentem komunistycznego wywiadu lub agentem sowieckiego wywiadu?

Dla mnie pan Opara, to ani mój swat ani mój znajomy, jednak tego typu zarzuty powinny być poparte argumentami, natomiast dla mnie środowiska wywodzące się z Gazety Polskiej, PiS-u oraz ze środowisk pana Macierewicza praz pana Ściosa straciły u mnie całkowitą wiarygodność, zazwyczaj jest tak, że ktoś kto nie popiera PiS-u, ten automatycznie staje się kretem, ubekiem, pożytecznym idiotą lub sowieckim szpionem, te zarzuty zazwyczaj konstruują ludzie, którzy są ślepo wpatrzeni w sanację i Piłsudskiego oraz Amerykę, jednak przy tym wszystkim ci ludzie najczęściej w ogóle nie zdają sobie z tego sprawy, że sami są marionetkami żydostwa i światowego syjonizmu.

A ja bym chciał, marzę o tym, żeby Polacy działali wspólnie tylko i wyłącznie wspólnymi siłami na rzecz Polski i taka idea im tylko w ich poczynaniach przyświecała i była dla nich wszystkich priorytetem...

O mnie nikt nie pisze tak jak o panu Oparze, bo ja jestem nikim, człowiekiem znikąd, moje nazwisko nie znaczy nic, jednak byłem już banowany wszędzie, przede wszystkim za swoje poglądy i mój antysemityzm i moją obsesję i poszukiwanie przeze mnie w moim otoczeniu samych żydów i cyklistów (Słonimski i środowiska żydowskie, to pojęcie wykreowały w przedwojennej Polsce, tak aby ośmieszyć Polaków i zrobić z nich ludzi, którzy obsesyjnie nienawidzą żydów, dzisiaj my sami już w wolnej Polsce działamy pod ich dyktando!), ostatnio zbanowali mnie nawet na portalu dla polskich narodowców (Narodowiec.pl), za to, że napisałem, że Dekalog jest judaistyczny. :) Bo komuś taka informacja na tym portalu się bardzo nie spodobała, to był powód, za który mnie zbanowali na dwa tygodnie. :)))) Hasbara działa wszędzie i ma wszędzie swoich szpionów w Polsce, Kacapy też mają tutaj swoich szpionów, Niemcy też mają swoich, Chińczycy, masoneria, żydostwo, jednak w tym wszystkim najgorsze jest to, że my Polacy nie mamy nigdzie swoich szpiegów i swojego wywiadu, które są oddane tylko i wyłącznie sprawie Polski, przy tym wszystkim dajemy się innym wodzić za swoje polskie nosy jak małe dzieci. :)
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mgliste Opary 
w.red, 2011.12.22 o 20:42
Bardzo dobrze powiedziane, z jednym wyjątkiem. Dekalog Pawle mimo wszystko, nawet jeśli przyjąć że został nam podany w księgach ST nie jest w żadnym stopniu "zjudaizowany" (jego podstawowa treść i przesłanie).
Istnieją grupy, środowiska i ludzie usiłujący zaprzeczyć jego treści. Ale właśnie dlatego, że jest on dla nich ze wszech miar niewygodny. Usiłują zatem postąpić z jego treścią tak jak nasi "politycy". Wychodząc z założenia :
Jeżeli prawo ci szkodzi to je zmień, o co chodzi ;)
Sęk w tym, że "ludzkie" prawo jest podatne na manipulację i zmiany. Natomiast dekalog jest zbiorem podstawowych zasad. A zmiana zasad jest niemożliwa, jeśli chce się zachować ideę. Stąd to dążenie do podważenia treści, myśli oraz sensu zasad ujętych w dekalogu. Dlatego trudno się dziwić, że tam Cię zbanowano za taki pogląd. Co by nie mówić trwa wojna i ataki na religię katolicką stają się tak powszechne, że chcąc uniknąć zadrażnień i jałowych dyskusji po prostu zaliczyłeś czasowego bana jako ostrzeżenie.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mgliste Opary 
Krzysztof J. Wojtas, 2011.12.22 o 21:03
Pawle

Jedna uwaga. Dekalog nie jest zjudaizowany, a jest narzędziem judaizacji.

Bo Bóg stworzył świat wg porządku i zgodnie z nadanym mu Prawem. To Prawo - to Prawo Miłości.
Nawet Chrystus - Syn Ojca, nie przyszedł, aby zmieniać, ale aby wypełniać.

Tymczasem Dekalog, traktowany jako Prawo Nadane - jest sprzeczny w interpretacjach z Prawem Miłości.

Z kolei rozważania o władzy - to poszukiwanie oparcia o Prawo odniesienia. Bo władza jest prawem do stanowienia partykularnych praw.
Jeśli będą to Prawa Miłości - w porządku. Jeśli Dekalog staje się nadrzędny wobec Praw Miłości - to ci, którzy interpretują (uważają, je mają prawo interpretacji), mają prawo ustanawiania praw partykularnych.

W efekcie - za Dekalogiem - stoi Sanchedryn. I wydaje kolejne prawa - 613 dla Żydów, a z Talmudu i innych ksiąg wynika ich dużo więcej.

Na podobnej zasadzie zaczyna działać KRK - po uznaniu za Prawo Nadane Dekalogu. Interpretować wszak łatwiej względem Dekalogu niż Praw Miłości. Bo z Praw Miłości wynika, że wolno interpretować, a z Dekalogu, że nakazywać i pouczać.

I to jest źródło judaizacji - dochodzące do nas poprzez KRK.
Jeśli Dekalog -
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mgliste Opary 
Christophoros Scholastikos, 2011.12.22 o 21:24
Pawle, ważna uwaga. Ja Pana Opary nie skreślam. Nie twierdzę, że jest agentem. Nie osądzam go nie skazuję.

Podałem link i podałem powód. Konkretne zarzuty i wolność słowa. Ja mu nie ufam. Bo sam sobie wybieram ludzi którym ufam. Tobie ufam :). Wiem, żeś poczciwy i uczciwy człek :).

Pis się kończy. Trzeba zmienić konia. Jakiż to problem hodować następnego konia i jednocześnie go krytykować? Żaden. Czy tak jest na prawdę? Nie wiem przecież. Rozważam tylko. Bądź tu mądry i proponuj coś konstruktywnego.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mgliste Opary 
Zenon Jaszczuk, 2011.12.22 o 21:38
Christo.
Amen. Tylko ja jestem bardziej radykalny. Dlatego potem nie jestem zaskoczony niczym. Tak trzymaj, myśl samodzielnie . Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Nasz wywiad. 
Christophoros Scholastikos, 2011.12.22 o 21:28
Jest. Chociażby tu. Zbieramy i przetwarzamy informacje. Tylko dowództwa nie ma.

Czytałem wczoraj trochę książkę "Armia Krajowa w dokumentach". Tyle myśli, tyle mądrości, tyle chwały. Tylko dlaczego tak mało czasu? Taka by była z tego piękna i budująca notka..
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mgliste Opary 
Zenon Jaszczuk, 2011.12.22 o 21:32
Paweł Tonderski.
Zgadzam sie z Tobą w 90 %. Wiesz, że ja jestem bezpośredni, co nie znaczy, że mam zawsze racje. Jednak taki gostek wojskowy nie mógl sobie jeżdzić gdzie chce w tamtym czasie. Jakich dowodów tutaj chcą inni. Dowody z II wś są poukrywane do dzisiaj przez bandytów niemieckich, żydowskich, amerykaskich, sovieckich itd. Musimy to wiedzieć jednoznacznie. Dzisiaj prawda nie ma racji bytu. Siatem rządzą bandyci. Nie rozumię, że dla kogoś wyroki w sądach nie są dowodem kpin i obłudy, a to jest dowód. Nie rozumię jak taki gośtek wojskowy wyjeżdza do Australii w tym czasie i to nie jest dowód. Nie rozumię, że agitacja nowego Ekranu powstaje na niepoprawnych i to nie jest dowód. Nie rozumie, ze tak wielki naglośniony portal nie jest atakowany przez michnikoidów i innych parchów i to nie jest dowód. Jakich wy do cholery chcecie dowodów. Napisanych przez Oparę, że tak to prawda lub nie. A czy nawt łazasz sie tłumaczy, że taki nos mu poprostu wyrósł, to nie jest dowód. A czy towarzystwo zapraszane jako mętorzy nE Szeremietiew, Korwin Mikee i inni to nie dowód. Mogę jeszcze wyliczyć kilka. Zastanówcie się tylko nad jednym, nad tym niby bez dowodów napisanym art, czy to jest fikcja czy to są fakty. Pomijając nawet Oparę. Spuszczamy parę z Opary. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
nie dla nas sznur samochodów i kolorowych świateł nieba... 
janekk, 2011.12.22 o 20:05
nie dla nas sznur samochodów i kolorowych świateł nieba...

miałem coś napisać wczoraj ale rozbolała mnie głowa od tego artykułu i nawet nie dobrnąłem do końca, w końcu przyszło oświecenie - za jakie grzech mam się tak katować tym bardziej że rzeczy z grubsza znane a poza tym ...to tak jak na wstępie.
Na pochyłe drzewo wszystkie kozy skaczą a i pasożyty których jest podobno na święcie mnóstwo atakują najczęściej słabe albo już chore organizmy więc trzeba się wziąć za szykanie kuracji oczyszczającej z pasożytów a nie opisywanie tylko objawów ich działania.
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: nie dla nas sznur samochodów i kolorowych świateł nieba... 
Christophoros Scholastikos, 2011.12.22 o 21:25
Rozpoznanie i diagnoza to wstęp do kuracji. A, że nowe mutacje rosną to i do diagnozowania się wraca.
Pzdr
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: nie dla nas sznur samochodów i kolorowych świateł nieba... 
janekk, 2011.12.22 o 22:47
P.S.
nic nie mam do autora artykułu który też wart jest polecenia choć jest to rzecz dla wytrwałych. Jednak ten świat jest poza zasięgiem zwykłych ludzi ubezwłasnowolnionych we własnym państwie, tyle że czy na pewno własnym?
Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mgliste Opary 
Zenon Jaszczuk, 2011.12.22 o 21:46
Christo.
Znalazłeś tekst za 100 punktów i nie musisz się tłumaczyc, bo on nie dotyczy Ciebie.A ja przeciw światu zgadzam się z tym art. po doświadczeniach życiowych. Jeśli my nie mamy racji niech to inni udowodnią, a nie my, że mamy rację.Ja nie jestem prawnikiem , tylko; miejsce i czas przemawia na niekorzyśc towarzysza. Akcja towarzysza zapisuje sie jak najbardziej w sł. spec. Itd. Pozdrawiam.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mgliste Opary 
Christophoros Scholastikos, 2011.12.22 o 23:30
Zenku ja się nie tłumaczę. Zawiesiłem bo chciałem i uważam, że warto. Poszło na główną stronę i pogadać jakoś się udaje.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mgliste Opary 
Zenon Jaszczuk, 2011.12.22 o 21:51
Christo.
Jak pisałem, przejmujcie portal we własne rece, tylko trzymajcie fason. Nie moze być tak , aby dziadek walił art. jak na zamówienie, bo na portalu nic się nie dzieje. Ja naprawdę szukam płodnego zmiennika, tez z checia p[oczytam i udzielę komentu. Pozdrawiam
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mgliste Opary 
Christophoros Scholastikos, 2011.12.22 o 23:50
Odpadł Marek, wierzę, że nie na zawsze. Odpocznie, może wróci. Trzeba go zapraszać. I Ty biedny znowu musisz nadrabiać za resztę. Ja nie mam jak więcej pisać. Żałuję bo to stało się dla mnie dużą przyjemnością. Tyle tematów mnie zajmuje. Niestety proza życia i ciśnienie realu mi to uniemożliwiają. Zachęcam zawsze by inni komentarzy coś powiesili. Toć to fajna sprawa gdy jest kolorowo ale nie tęczowo. Temat na notkę "POLSKOŚĆ" gdyby było ich więcej...

Co do przejmowania portalu. Ten portal to unikat. Swoje pomysły, kierunki i cele na rozwój ruchu i portalu wyłożyłem w notce sprzed paru miesięcy. Wszystko jest aktualne. Nikt tematu nie podjął pomimo burzliwej dyskusji. Nie mamy wspólnych zdefiniowanych celów. Każdy robi co chce. Jesteśmy unikatowym miejscem, ale nie pracujemy metodycznie razem. Jak nie pozyskamy 10razy więcej czytelników to znaczy, że jesteśmy enklawą i enklawą chcemy pozostać.

No a Ty to jesteś żywy pomnik. Nie możesz mniej pisać :)). Twoi wielbiciele i wielbicielki by się zasmuciły. Poczytalność ciągle jest i tak trzymać. Należy też starać się o przyrost członków - że tak pojadę Konwentową nomenklaturą :). Dzięki Tobie ten portal powstał i dzięki m.in. Twojemu dużemu zaangażowaniu on żyje. Zenek! Ty jesteś trendi :). Ciężko ominąć Twoje notki.

Spłonąłeś rumieńcem jak dziewica? :) oo przypomniałem sobie coś, przedwczoraj wytworzyłem dwie nalewki na Twoim miodzie. Może nadarzy się okazja do wspólnego spróbowania :).
pzdr
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mgliste Opary 
Zenon Jaszczuk, 2011.12.23 o 13:32
Christo.
Dzieki za wszystko. caly czas zapraszam. sorki szwankuje klawiatura.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mgliste Opary 
Zenon Jaszczuk, 2011.12.22 o 23:37
Ch- eorki nie mogę np[isdać ja widosz/.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mgliste Opary 
Christophoros Scholastikos, 2011.12.22 o 23:51
Wciśnij numlock lub zrestartuj komputer :).
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mgliste Opary   
Jan, 2011.12.28 o 00:20
NowyEkran to typowe medium agenturalne oparte na manipulacji i naginaniu interpretacji wydarzen do potrzeb obecnej dyktatury kapitalistycznej
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mgliste Opary   
Jan, 2012.01.04 o 00:23
Nowy Ekran to tez gniot propagandowy jak wiele innych systemowych mediow
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mgliste Opary 
Piotr Świtecki, 2012.01.05 o 12:21
Czy Pan nie przesadza? Jak dotąd puszczają zadziwiająco krytyczne wobec siebie i sponsorów/właścicieli wypowiedzi. Oczywiście można zakładać, że to tylko uwiarygodnienie a we właściwym momencie informacje zostaną sprofilowane. Ale czy to nie wieszczenie z fusów?
Kłaniam,
MT
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mgliste Opary 
Christophoros Scholastikos, 2012.01.05 o 14:16
Ano właśnie. Nie można przesadzić. Ja jestem, skromnie bo skromnie, na nowym ekranie. Powyższa treść została zdjęta z niego, z tłumaczeniem skądinąd słusznym, że właściciel nie musi tolerować u siebie takich oskarżeń. Będąc na miejscu P.Opary też bym takie coś zdjął. Wolnością informacji jest, póki co, możliwość powieszenia tego w innym miejscu. Analizować te informacje trzeba. Reakcja, na każde oskarżenie polegająca na przytaknięciu jej i huzia na Józia to poważny błąd. Tak nas na siebie nawzajem napuszczają. Istnieje domniemanie niewinności to jest oprócz prawa, również bardzo dobry zwyczaj. A rozmawiać można i dlatego to u mnie wisi. Nawet jeśli to jest etap uwiarygadniania, to na tej współpracy można skorzystać.

Mamy więc dwie skrajności. Jedna to paranoja, że wszędzie i każdy to agent. Druga to paranoja, że jak ktoś powie piękne słowa to już pewny człek.

Ja głoszę tezę, w tym miejscu właśnie zaczynam :), że trzeba iść po środku. Nie wierzyć wszystkiemu. Owszem sprawdzać i dyskutować, nie tworzyć tematów tabu. Ponadto być ostrożnym w sądach i cenić swoje zaufanie.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mgliste Opary 
Christophoros Scholastikos, 2012.01.05 o 14:18
I jeszcze poznawać się prywatnie. To okrutnie utrudnia pracę złym ludziom, że muszą mieć życie prywatne, rodzinne i ich spowalnia. Więc Mufti kiedy idziemy na piwo?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mgliste Opary 
Piotr Świtecki, 2012.01.06 o 01:02
Jakże na piwo, kiedy same kikuty i zgliszcza...

Ale myślę - może by wzorem Wrocławia zorganizować w Warszawie jakąś prezentację idei Cywilizacji Polskiej, a potem w ściślejszym gronie pobiesiadować?
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
Re: Mgliste Opary 
Christophoros Scholastikos, 2012.01.07 o 00:49
Chłopaki z AK pili wódkę w czasie okupacji. My dziś możemy pić piwo. Zgliszcza dookoła ale w sercach wiara, nadzieja, radość, wizja, siła, duma i odwaga. Nieprawdaż?
Prezentować ideę Polskiej Cywilizacji to przywilej i konieczność :). Stolica Najjaśniejszej nie może być gorsza od stolicy prowincji.
zaloguj się lub załóż konto aby odpowiedzieć  
login:
hasło:
 
załóż konto, załóż bloga!
Więcej funkcji, w tym ocenianie i komentowanie artykułów.
odzyskaj hasło
najnowsze komentarze
Re: Tato, podjąłem decyzję..
MatiRani → Christophoros Scholastikos
Re: Tato, podjąłem decyzję..
MatiRani → Marek Stefan Szmidt
Re: Tato, podjąłem decyzję..
Marek Stefan Szmidt → MatiRani
Re: Tato, podjąłem decyzję..
MatiRani → Christophoros Scholastikos
Re: Tato, podjąłem decyzję..
Christophoros Scholastikos → Piotr Świtecki
Re: Tato, podjąłem decyzję..
Piotr Świtecki → Christophoros Scholastikos
Re: Niech Żyje Francja!
Greg Poo → Christophoros Scholastikos
Re: Tato, teraz to się wściekłem..
Marek Stefan Szmidt → Christophoros Scholastikos
Re: Tato, teraz to się wściekłem..
Christophoros Scholastikos → Piotr Świtecki
Re: Tato, teraz to się wściekłem..
Christophoros Scholastikos → Marek Stefan Szmidt
Re: Tato, teraz to się wściekłem..
Marek Stefan Szmidt → Christophoros Scholastikos
Re: Tato, teraz to się wściekłem..
Piotr Świtecki → Christophoros Scholastikos
Re: Narodziny dobra
Marek Stefan Szmidt → Christophoros Scholastikos
Re: Niech Żyje Francja!
Marek Stefan Szmidt → Christophoros Scholastikos
więcej…